Haber

Kocaeli’de 1 milyonu aşkın kişi ‘Merhaba’ dedi

KOCAELİ (İGFA) –Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin tüm hizmetlerini tek bir numarada toplayan 153 Davet Merkezi, 2022 yılında toplam 1 milyon 205 bin kişiye ulaşarak hizmet verdi.

Kocaeli ilinde 54 operatör ile hizmet veren 153 Davet Merkezi, talep ve teklifleri ilgili birimlere iletmenin yanı sıra çok sayıda vatandaşa da bilgilendirme hizmeti vermektedir. 2022 yılında hat-zaman bilgisi, gürültü şikayeti, ilaçlama gibi konularda vatandaşlarımızın davetlerine cevap verdi.

SOSYAL MEDYA 7/24 ÇALIŞIR

Teknolojinin tüm nimetlerinden yararlanarak vatandaşlarla iletişimi kolaylaştırmak isteyen Büyükşehir Belediyesi, 153 numaranın yanı sıra Twitter, Facebook ve Instagram gibi sosyal ağlar üzerinden 7/24 talep ve teklif alıyor. sosyal medya üzerinden iletişime geçildi. Çek-Forward Kocaeli uygulaması üzerinden taşınabilir uygulaması da bulunan 153 Davet Merkezine istek ve tekliflerinizi iletebilirsiniz.

Kocaeli’nin ilk tercih ettiği numara olan 153, hastane randevuları, isim iddiaları, elektrik arızası, doğalgaz gibi kapsam dışı konularda da aranıyor. Kapsam dışı sorunlar davet merkezinde sıkışıklığa neden olur.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu